Bila saya kata menyokong parti politik PAS itu islam, maka jangan tanya saya kenapa. Kerana saya tok guru. Lihat sahaja apa yang saya buat, buat apa yang saya suruh. Kamu akan masuk syurga. Itu jaminan saya.

Kalau saya kata orang umno itu kafir, tak kisah lah sama ada orang umno itu ayah atau ibu, isteri atau anak, mereka memang kafirlah. Memang semua orang umno yang berkahwin sesama mereka itu adalah tidak sah! Anak-anak orang umno adalah anak haram!!

Negara yang umno perintah bersama Barisan Nasional ini adalah regim yahudi! Israel! Kafir! Tak masuk syurga kalau kita sokong. Dah berjuta orang islam mati kena bunuh dan kena penjara sejak BN memerintah! Yang cina dan india juga dah beratus juga kena tanam hidup-hidup di bawah pemerintahan kerajaan umno dan BN yang zalim ini. Jangan sokong mereka! Kita harus berjuang menentang orang-orang umno yang zalim ini.

Kerajaan umno ni zalim kerana perdana menteri nya berbibir merah! Dan ada isteri seorang perempuan yang tak pakai tudung! Kalau tak pakai tudung ni adalah ciri-ciri orang munafik. Kafir sampai kiamat.

Kalau DAP nak bekerjasama dengan PAS parti islam ni, adalah kesedaran orang kafir yang mahu menegakkan negara islam di malaysia ni. Selepas ni PAS nak tegakkan islam di china dan india juga. Kita sebagai ahli PAS harus terus sedar bahawa umno dan BN adalah syaitan dan iblis yang tuhan janjikan neraka sampai bila-bila.

Kalau tak percaya cakap saya, cuba guna akal dan otak yang waras, memang sejak dulu orang-orang umno ni dah asyik nak enjoy je dengan rasuah, beg tangan mahal, cincin mahal, lembu mahal, kondo mahal, rumah mahal.

Setakat main bontot atau main dengan isteri orang tu kesalahan kecil je. Esok boleh taubat!

Wallahuallam..